Társasjáték

Filters
Done
  • 4580 Ft

    Az Érzel-mese játék olyan eszköz a szülők, vagy a gyermekekkel dolgozó szakemberek kezében, ami lehetőséget biztosít az érzelmekről szóló beszélgetésekre. Ezzel a csomaggal számos játék játszható, mely az érzelmi intelligencia több részterületére hat. Segít felismerni a látott érzelmeket, megfogalmazni adott szituációban átélteket, a körülöttünk élők „bőrébe bújva” átgondolhatjuk, hogy vajon a másik mit érez.
    A játékban levő helyszíntáblák a gyermekek számára ismerős, napi szinten megjelenő színtereket ábrázolnak, így minden tábla rengeteg történetet, eseményt hív elő gondolataikból. A változatos helyszínek és karakterek számtalan mese alkotására adnak lehetőséget, melyhez Vigovszky Rita Szederke illusztrátor teremt meg egy csodálatos világot.

    Ez a játék fejleszti az érzelmi intelligenciát, az önismeretet, segít a kapcsolataink ápolásában és a beszélgetéseink elmélyítésében.

    Mit tartalmaz az Érzel-mese fejlesztő játék?

    A játék 3 kártyacsomagból épül fel:
    14 karakter:
    óvodás fiú-lány, kisiskolás fiú-lány, kamasz fiú-lány, fiatal felnőtt nő-férfi, középkorú nő -férfi, idős nő-férfi,kisbaba, fogyatékkal élő
    Érzelmek: 15 érzelempár fiú-lány változatban

    • öröm,
    • szomorúság,
    • meglepődés,
    • büszkeség,
    • bizalom,
    • düh,
    • undor,
    • félelem,
    • megkönnyebbülés,
    • megvetés,
    • gondoskodás-segítőkészség,
    • irigység,
    • magány-egyedüllét-kirekesztettség,
    • feszélyezett-zavarban van-szégyen,
    • szeretet-hála,

    Helyszínek/szituációk  10 db kártya
    A kártyák egyik oldalán helyszín, a másik oldalán szituációk találhatóak ugyanazon a helyszínen.
    A játékban levő helyszíntáblák a gyermekek számára ismerős, napi szinten megjelenő színtereket ábrázolnak, így minden tábla rengeteg történetet, eseményt hív elő gondolataikból.

    Érzel-mese 12+1 játékötlet, a szabályfüzetben.

    Néhány ötlet:
    – Vegyük példának a mindenki számára ismert Memóriajátékot. Ehhez csak az érzelemkártyákra lesz szükségünk. Célunk, hogy a fiú-lány párokat megtaláljuk. Eközben azonosíthatjuk, megnevezhetjük az éppen felfordított érzelmeket, így rögzülnek a gyerekekben.
    – Pantomim – Ebben a játékban a fiú kártyákat felfordítva kitesszük az asztalra, a lánykártyákból titkosan húz a játékos egy érzelmet és testtartással,mimikával próbálja megmutatni. Aki elsőnek kitalálta, hogy melyik az adott érzelem és megtalálja az asztalon a párját, kap egy pontot.
    – Minek örülne egy nagypapa? Adjunk a gyermek kezébe egy karaktert és egy érzelmet, majd kérjük meg, hogy meséljen nekünk kicsit arról, hogy szerinte az adott személy mikor élheti át a képen látott érzelmet, ezzel segítve neki, hogy mások érzéseiben is gondolkodjon, ne csak a saját kis világában éljen.
    -A helyszínkártyákat használhatjuk például a Ha erre járok ezt érzem… játékvariációhoz. Adjunk egy helyszínkártyát a kisgyereknek, majd ő válassza ki az érzelmek közül azt, amit érezni szokott az adott helyen. Ebből persze kezdeményezhetünk beszélgetést, hogy mi szokott történni, ami miatt így érez. Lehet, hogy a játszótérrel kapcsolatban valaki hálát érez, mert múltkor elveszett az egyik lapátja, de visszaadták neki, valaki pedig fél, mert kiesett a hintából.
    – Mit érezhet?
    – Mese az érzésekről…
    – Akkor azt mondtam magamnak…
    – Anya, apa ezt mondja
    – Mit mondanál neki?
    – Akkor azt mondtam magamnak…
    – Tabula rasa…
    – Szituációk -Agymanók

    Milyen problémák adódhatnak, ha nem figyelünk az EQ fejlesztésére?

     

    • könnyen stresszessé válik
    • túlságosan passzív, háttérbe vonul a gyermek
    • épp ellenkezőleg csakis agresszióval tudja érvényesíteni önmagát
    • korlátozott az érzelmi szókincse, nem tudja kifejezni magát
    • gyorsan ítélkezik
    • nem tudja elengedni negatív érzelmeit, félelmeit
    • nem tud megbocsátani, sokáig haragszik
    • sokszor érzi magát magányosnak, úgy érzi, hogy senki nem érti meg
    • nem ismerik fel gyengeségeiket, mindenkinek van
    • folyamatosan eltakarja magát, nem fedi fel érzelmeit, ő sosem mérges
    • másokat okol a saját érzéseiért
    • könnyen megsértődik, sokat duzzog

    Milyen fejlődés érhető el a játékkal?

     

    • legyenek tisztában értékeikkel, önmagukkal való elégedettség érzését ismerjék
    • ismerjék fel a bennük megbúvó érzelmeket
    • gondolkodjanak el, ismerjék fel a másokban lévő érzelmet
    • tudjanak kapcsolatokat teremteni, találják meg az örömöt a másokkal való együttlétben
    • konfliktusokat tanulják meg megoldani empátiával
    • bennük lévő feszültséget oldani tudják vágyaik késleltetésével
    • tanuljanak meg segítséget kérni és elfogadni
    • félelmeiket megszelídíteni
    • veszteségeket feldolgozni
    • gondoljanak bele a mások helyzetbe -érzékenyítéssel a fogyatékkal élők világát, nehézségeit gondolják át
    • bízzanak társaikban, az előttük álló jövőben
  • 11590 Ft

    Gyönyörűen kivitelezett, izgalmas, kooperatív játék, akár csoportoknak.

    Hop! Hop! Hop! egy kooperatív társasjáték a kisgyermekek számára, a 3-6 év közötti korosztályban. Témája a vidéki élet: a juhász, akit az összes juha követ és mögöttük szalad a terelőkutya. A juhásznak és a nyájnak át kell mennie egy hídon, hogy hazérkezzen az akolba. Útközben a viharos szél bontja a híd oszlopait, összefogással úgy kell megóvni a hidat, hogy ne omoljon össze, hogy a juhász és a nyáj, a kutyával együtt biztonsággal átjusson rajta.
    Szép táj bontakozik ki a 4 db játéktér összerakásával, olyan érzést keltve, mintha egy mesekönyv lapjai elevenedtek volna meg. A lépések és széljárás a kockadobástól függ, de a döntés, hogy melyik hídelemet veszi ki a játékos, szabad választás kérdése. Nem egymás ellen játszanak a résztvevők, hanem együtt küzdenek a sikerért, meghallgatva és megfogadva egymás tanácsait, javaslatait.

    A doboz tartalma:

    • 4 db játéktábla  (21,5 x 21,5 cm)
    • 1 db karám fagerendával
    • 1 db híd
    • 10 db fa elem (a híd pillérei)
    • 1 db fabot (a hídelemek elmozdításához)
    • 1 db pásztorlányka-figura
    • 9 db juhfigura (5 x 3 cm)
    • 1 db kutyafigura
    • 1 db dobókocka

    A doboz mérete: 28 x30 x 5 cm


    Ajánlott életkor: 4 – 8 éves korig

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.

  • 13780 Ft

    3 /1-ben, azaz 3 társasjáték egy dobozban a kicsiknek: lépegetős játék, memória játék és egyensúlyozós játék.

    Formabontó formás játék. Itt a játékmező most nem sík terep, hanem  különböző nagyságú és magasságú, különböző formájú formadoboz. Lehet játszani lépegetős játékot a körberakott dobozkákon. Minden játékos arra a dobozra lép a választott állatfigurájával, amelyik szinét kidobta a dobókockával. Mi történjen, ha már nem fér rá? Menjen vissza, vagy szorítanak neki helyet? A játékosok eldönthetik a szabályos kérdéseket szabálytalanul is!  Ki emlékszik, mit hová rejtettek a játékostársak? Kit a legegyszerűbb megtalálni? Tudnak a játékosok együtt olyan tornyot építeni, ami mindenkit és mindent magába foglal? 3/1-ben ez a játék, de lehetne 3/n -ben is a neve, mert annyi féle játékot lehet erről, ezzel kitalálni, hogy soha nem válhat megunttá, amíg van kivel játszani!

    Mindegyik játék más-más nehézségi fokozatú. A készlet sokoldalúságának köszönhető, hogy az elemek kitűnően illeszkednek különböző szerepjátékokhoz, vagy remek építőkockák is lehetnek.

    Mosolyogtató lehet, ha a gyermeket kérjük meg, ő ossza ki a játékfigurákat! Nézzük csak, mit is gondolhat az a csemete, amelyik az apjának nyújtja a nyuszifigurát? Mit gondoljunk akkor, ha anya cica lesz, apa meg kutya? Talán azt, milyen kár, hogy nincs több figura ebben a játékban, mert akkor az apa biztosan az oroszlánt kapná!

    A doboz tartalma:

    • 1 db állatos dobókocka
    • 1 db szín-dobókocka
    • 15 db formadoboz (5 négyzet alapú/kocka, 5 köralapú/henger, 4 db háromszög alapú/hasáb),
    • 6 db állatfigura.

    A doboz mérete: 30 x 28 x 9,5 cm


    Ajánlott életkor: 3 – 6 éves korig

    Anyaga: keménykarton

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.

  • 11990 Ft

    Nagy kalóz és kincsesláda története társasjátékban

    A társasjáték meséje  a kincsekért való harcról szól. A játék a kalóz és a hajóinasok küzdelme a kincsekért. Hajósinasoknak meg kell szerezni egy kincses ládát a kalóz barlangjából és el kell juttatni a csónakba. A kalóznak el kell kapni az összes hajósinast, hogy ne meneküljenek el a kincsesládával.

    A doboz tartalma:

    • 1 db kalózfigura
    • 3 db hajósinas-figura
    • 3 db kincsesláda
    • 1 db játéktábla
    • 7 db kókuszpálma-rejtekhely
    • 1 db nagy kalóz kocka
    • 1 db kis hajósinas-kocka
    • 9 db kókuszpálma-kártya
    • 4 db papagájkártya

    A doboz mérete: 21,5 x 21,5 x 4 cm

     


    Ajánlott életkor: 5 – 9 éves korig

    Kiknek: fiúknak, mindkettőnek.

    Anyaga: keménykarton

  • 11380 Ft

    Vidám és izgalmas kooperatív társasjáték a Djeco kínálatában.

    Az együttműködés és a csapatszellem aktivizálása ennek a társasjátéknak az értelme. Itt nem csak elképzeljük, hanem meg is személyesítjük a kismalacokat, és ettől nagyon izgalmas ez a játék. Ahhoz, hogy mind a hárman megmeneküljenek a gonosz farkastól, szorosan együtt kell működniük, akár csak a ház felépítésében.

    A játék célja: együtt felépíteni a házat, a 3 kismalacot el  juttatni biztonságosan a téglaházba, mielőtt a farkas elkapná őket.

    A doboz tartaloma:

    • 1 db játéktábla
    • 3 db különböző színű kismalacfigura
    • 1 db farkasfigura
    • 1 db főzőfazék (benne a hely a 3 kismalacnak)
    • 3 db dobókocka ( a 3 különböző színű kismalacnak megfelelően, oldalain: 1, 2, 3,  2 farkas és 1 ház jellel)
    • 1 db  téglaház (4 darabban)

    A doboz mérete: 30 x 28 x 5 cm


    Ajánlott életkor: 5 – 9 éves korig

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.

  • 9550 Ft

    Dominó bajnokságra alkalmas játék, kicsiknek és nagyoknak.

    Ügyesség, pontosság, türelem és nagyon jó szórakozás.

    Tartalma:

    • 1 db játéktábla
    • 60 db dominó
    • 44 dbkártya (40 színes kártya + 4 gyíkfigurás kártya)
    • 4 db gyíkfigura

    Ajánlott életkor: 6 – 99 éves korig

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.

    Anyaga: fa

  • 5690 Ft

    A gondolkodás, a megfontolt lépések stratégiai társasjátéka!

    Nem olyan egyszerű a korongokból lépésekkel úgy sort kialakítani, hogy ne a  másik játékos malmára hajtsuk a vizet!  Bár ebben a játékban nincs sem malom, sem víz, de az óvatlan játékos léphet nagy igyekezete közben olyan helyre, ami a másik játékosnak sok pontot hoz. Kemény stratégiát és okos lépéseket kell tenni ahhoz, hogy elérje a játékos a célt: a kihúzott kártyáján lévő korongok és a táblán lévő korongjai ugyanazok legyenek és ugyan úgy legyenek sorban. Előbb gondolkodni, azután cselekedni, ebben a játékban ez a lényeg. Lehet, hogy nem csak ebben a játékban lényeges előbb gondolkodni, azután cselekedni?  Itt viszont bőven kell tudni előre látni, spekulálni, vajon mi lehet a másik játékos kártyáin, vajon mi lehet majd a következő lépése. Jó kis edzés ez a kártyázás a jövőbeni döntések előtti gondolkodáshoz.

    A doboz tartalma:

    • 1 db tábla
    • 12 db állatkorong
    • 48 db feladatkártya

    A doboz mérete: 21,5 x 21,5 x 3 cm


    Ajánlott életkor: 7 – 99 éves korig

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.

  • 4130 Ft

    Szórakoztató kihívás a memória tréningezésére

    Vajon kinek sikerül figyelemmel kísérnie az állatok helyzetének a változásait? Ha jól figyelsz, te nyered meg a játékot! Na jó, egyszer-egyszer lehet szerencséd is!

    A doboz tartalma:           

    • 9 db állatos korong,
    • 9 db színes fedél
    • 54 db kártya (27 “állatfigurás” és 27 “akció” kártya)

    A doboz mérete: 21,5 x 21,5 x 4 cm

    Tervezte: Auteur Babayaga Design, Kate Mc Lelland


    Ajánlott életkor: 5 – 10 éves korig

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.

    Anyaga: keménykarton

  • 6490 Ft

    A társasjáték a játékmezőn való bábuval való lépegetésből indul ki, jelentőség teljes játékmezőkre lépve, ahol különböző feladatok adódnak.

    A játék jelzései alapján a különböző feladatkártyák közül kihúzott feladvány alapján el kell végezni az adott feladatot, mielőtt tovább léphet a játékos a játékmező közepén levő cél felé.

    A feladatkártyák értelmezése:

    Narancsszínű kártyák: mi lennék, ha …
    Pink kártyák: valódi, személyes történetek… Egy megtörtént esetet kell elmesélni, vagy ki kell fejezni egy érzést, amelyet a kártya témája sugall
    Kék kártyák: kitalált történetek: Mit jelent ez a kép neked? Minél több időt szakítotok, hogy fejlesszétek és megbeszéljétek együtt, annál érdekesebb és élvezetesebbé válik…
    Zöld kártyák: végrehajtandó vagy elviselendő feladat…
    Beszélgetős, kacagtatós feldatokat tartalmaznak a feladatkártyák, nem kell ehhez okvetlen ottalvós bulit rendezni, de a pizsapartyn is egészen biztosan jó szórakozást nyújt a kis barátoknak!
    Tartalma:
    • 80 db  feladatkártya (4 x 20 db)
    • 4 db bábu
    • 1 db dobókocka
    • 1db 4 részből álló játéktábla

    A doboz méretei: 21 x 21 x 5 cm


    Ajánlott életkor: 7 – 13 éves korig

    Anyaga: keménykarton

    Kiknek: lányoknak, mindkettőnek.

  • 5690 Ft

    Memorizálásra és gondolkodásra késztető tündéres társasjáték lányoknak.

    A tündérek versengenek, hogy kinek sikerül a leggyorsabban összegyűjtenie a kellékeket, hogy visszatérhessen a várba. Aki a legjobban figyel és jól válsztja meg az útvonalát, koronával, nyakékkel, kézitáskával, legyezővel a varázslatos hintón térhet vissza a várba. Annyi tündérmesét találhatnak ki játékosaink a társasjáték mellé, amennyire a fantáziájukból futja.

    A doboz tartalma: 

    • 1 db játéktábla
    • 4 db tündértábla
    • 20 db hangjegyzseton
    • 1 db dobókocka
    • 2 db bábu

    Doboz méret: 21,5 x 21,5 x 4 cm


    Ajánlott életkor: 5 – 10 éves korig

    Anyaga: keménykarton

    Kiknek: lányoknak

  • 5290 Ft

    Csak akkor tudsz haladni és megnyerni egy futamot, ha helyesek a számításaid.

    Remek játék a számolás gyakorlásához. Összeadás, kivonás, szorzás, osztás és akár négyzetre emelés is bevethető a játékosok tudásától függően. A kézből lapokat csak úgy lehet letenni, ha levezeti a játékos, hogy az előre megadott eredményt milyen matematikai műveletekkel érte el a kártyáiból.

    A doboz tartalma:

    • 45 db kártyalap,
    • 11 db „nyeremény autó”
    • 2 db dobókocka

    A doboz mérete: 21,5 x 21,5 x 4 cm


    Ajánlott életkor: 6 – 10 éves korig

    Anyaga: papír

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.

  • 6890 Ft

    Bla bla bla – Beszélj mellé! társasjáték önismereti, kommunikációs, asszociációs játékra nyújt lehetőséget.

    “Humorban nem ismerek tréfát” szólt Karinthy Frigyes, és ez így igaz ebben a háromszorosan összetett társasjátékban is. Kell hozzá egy kis önismeret, egy kis emberismeret, egy kis fantázia és a játék ad sok-sok komolyan humoros percet és tréfásan tartalmas meggondolni valót.

    A játékban három féle megnyilvánulást kell produlálni:

    • Kártya-asszociáció – Mi (nem) jut eszedbe róla!
    • Történetszövés – Mesélj még!
    • Ki vagyok én? – Tudtad magadról?

    Sok komoly percet és rengeteg nevetést ígérő társasjáték. Miközben a játékos válaszol, mesél, elmondja magáról a gondolatait, aközben fejlődik az előadói és a kommunikációs képessége. Valódi közösségi, családi társasjáték, ami nem csak a gyerekeknek ígér borús időben is felhőtlen szórakozást.

    Tartalom:

    • 240 db kártyalap
    • 1 db dobókocka

    Doboz méret: 21,5 x 21,5 x 3 cm


    Ajánlott életkor: 7 – 99 éves korig

    Anyaga: papír

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.

  • 7290 Ft

    Könnyen érthető szórakoztató, gyorsasági társasjáték

    Felvenni egy almát, lecsapni egy moszkitót, egy méhecskét tenni a virágra? Nincs idő ezen gondolkozni! De az biztos, hogy neked kell az elsőnek lenni, aki megteszi! Ha moszkító, csapj rá! Ha méhecske, tedd rá! Ha alma, vedd el! Gyüjtsd össze te a legtöbb korongot!

    A moszkitó, a virág és a méhecske rugalmas, az alma keményebb PVC-ből készültek. A kártyalapok strapabíró kártyakartonból.

    A doboz tartalma:

    • 48 db kártya (16 db moszkitó, 16 db méhecske, 16 db alma)
    • 7 db figura (4 db méhecske, 1 db moszkitó, 1 db virág, 1 db alma)

    25 db katicabogár korong

    A doboz mérete: 21.5 x 21.5 x 4 cm

     


    Ajánlott életkor: 5 – 99 éves korig

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.

  • 4960 Ft

    Halak, korallok, polipok, cápák, játék a tenger világában.

    Saját halraj begyűjtése, elkerülve a ragadozókat, izgalmas és ügyesen gondolkodást igénylő játék.

    A doboz tartalma: 104 db kártya.

    • 64 db hal
    • 22 db korall
    • 8 db cápa
    • 10 db polip
    • 4 db vaskos hal

    Ajánlott életkor: 8 – 99 éves korig

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.

    Anyaga: keménykarton

  • 7690 Ft

    Még a Djeco-tól is meglepetés ez a nagyszerű fejlesztő játék!

    Olyan egyszerű ez a állathangot és állatfigurás képet felhasználó memória játék, hogy már egy 3 éves gyermek is örömét leli benne, mégis olyan nagyszerű fejlesztési lehetőségek és valódi játék közbeni fejlődést adó ez társasjáték, hogy minden szakember örömmel ajánlhatja, csak úgy,  az örömteli játék kedvéért, bónuszban pedig azért, mert ez a játék előkészíti az írás és olvasáshoz szükséges hang-kép, akusztikus- vizuális jel egyeztetés alapfunkcióját.

    Tartalma:

    • 1 db állathangokat rejtő alaplap
    • 16 db állatfigurás kártya
    • 16 db kis piros korong

    A doboz mérete: 21,5 x 21,5 x 4 cm


    Ajánlott életkor: 3 – 6 éves korig

    Anyaga: papír, fa

    Játéktípus: társasjáték

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.

  • 6490 Ft

    Anyaga: fa, keménykarton

    Játéktípus: társasjáték, logikai játék

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.